רוצה להיות שותף להצלחה שלנו ? תוכל להרוויח כסף ממכירת יהלומים.

נשלם לך בנדיבות 6% עמלה בכל מכירת יהלום שתבוא ישירות מהאתר או מכתובת המייל שלך.

כל היהלומים הם במחירי בורסה וכוללים תעודה גמולוגית בינלאומית

היהלום נוצר בטבע - אנחנו רק מבליטים את היופי שבו.

הקודם
הבא

טבעות נישואין

טבעת נישואין משובצת יהלומים

טבעת נישואין בשיבוץ יהלום

תכשיטים מהווים, מאז ומתמיד, מרכיב מרכזי במערך האביזרים של כל אישה באשר היא. אבל, ללא כל ספק, טבעת הנישואין היא התכשיט בעל החשיבות הגדולה ביותר, המלווה את האישה בכל שלב בחייה ומהווה חלק בלתי נפרד מדמותה.

טבעת נישואין לאישה – לא עוד תכשיט

טבעות אירוסין ונישואין הן לא רק תכשיט, כי אם פריט בעל ערך סנטימנטלי רב המסמל את היציאה המשותפת לחיים בדרך לעתיד של אושר ומלווה את הזוג בכל משעולי חייו, כשהוא מהווה מזכרת נצח מרגשת לבחירה ההדדית זה בזו. לכן, אם אתה עומד בפני אחת הרכישות המרגשות ביותר בחייך ומחפש טבעת נישואין לאישה שתלך אתכם לנצח, חשוב לבצע את הרכישה במבט לטווח ארוך, תוך מתן דגש על הכללים החשובים לרכישת תכשיטים נכונה.

על מה חשוב לתת את הדעת ברכישת טבעות נישואין?

מחפש את טבעת היהלום המושלמת שתשקף נאמנה את מכלול הרגשות והתקוות שמאחוריה ותלווה אתכם אל העתיד, כשהיא מצליחה לרגש בכל פעם מחדש? לביצוע הרכישה המושלמת, חשוב לתת את הדעת על מספר פרמטרים חשובים המהווים את הבסיס לרכישת תכשיטים נכונה בכלל, ולרכישת טבעת יהלום בפרט:

  • אמינות – חובה להקפיד על רכישת טבעת יהלום בחברה מקצועית, אמינה ובעלת מוניטין המחויבת לשיבוץ יהלומים טבעיים בלבד, מקפידה על החתמת חותמת מכון התקנים מעל גבי הטבעת ומצרפת לטבעת תעודת תכשיט הכוללת מפרט מלא של היהלומים המשובצים בה.
  • איכות – ברכישת תכשיט לטווח ארוך כמו טבעת נישואין, חשוב לרכוש את הטבעת בחברה המקפידה על ביצוע בדיקות איכות לאחר השיבוץ. בדיקת איכות תבטיח שיבוץ ברמה גבוהה ואת עמידותו המרבית של השיבוץ לאורך זמן.
  • התאמה מושלמת – כשמדובר בתכשיט לחיים כמו טבעת נישואין, חשוב לפנות לחברה המציעה מגוון רחב של סגנונות עיצוב מתוכו תוכלו לבחור את טבעת החלומות האחת והיחידה ההולמת באופן מושלם את טעמה הייחודי ואת סגנונה האישי של בת הזוג. מעבר לכך, מומלץ לפנות לחברה המציעה טבעות נישואין ואירוסין במגוון רמות מחיר, וזאת, על מנת שתוכלו לבצע את הבחירה האופטימלית במסגרת התקציב העומד לרשותכם.
  • ישראלי יהלומים ותכשיטים הכתובת המהמנה לרכישה נבונה של טבעת יהלום

אם אתם מחפשים לרכוש עבור טבעות נישואין יהלום איכותי ברמת גימור גבוהה, הגעתם למקום הנכון.

ישראלי יהלומים היא יצרנית יהלומים ותיקה במקורה אשר עובדת עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום תכשיטי היהלומים.

כל היהלומים בישראלי יהלומים מגיעים עם תעודה גמולוגית המעידה כי מדובר ביהלום אמיתי, וכן מוסרת מידע על משקלו, צבעו, דרגת הניקיון, סימטריה וליטוש.

בעוד נהוג כי טבעת אירוסין כוללת בתוכה יהלום מנצנץ, עבור טבעות נישואין יהלום פחות מקובל לשיבוץ בטבעת.

עם זאת, שום דבר אינו חקוק באבן וכל אחד בוחר את טבעת הנישואין המתאימה לו ביותר, ולכן רבים בוחרים כן לשבץ יהלום גם בטבעת הנישואין שלהם.

טבעות נישואין יהלום הן מרשימות ומיוחדות, וניתן לשלב את היהלום בדרכים שונות על פי טעמכם האישי.

ניתן לשלב יהלום מרכזי גדול בדומה לטבעת אירוסין, יהלום קטן המשובץ בתוך טבעת קלאסית, מספר יהלומים קטנים אשר משובצים לאורך הטבעת ועוד מגוון דרכים יצירתיות.

טבעות נישואין יהלום יכולה להיות מזהב או זהב לבן על פי העדפתכם האישית, מאחר ושניהם מתאימים ליהלומים באופן מושלם.

בבחירה של טבעת נישואין המשובצת יהלומים תוכלו להרגיש את ייחוד הטבעת שלכם אל מול טבעות הנישואין השונות, ייחוד אשר ילך איתכם לאורך כל שנות הנישואין.

מחפשים טבעות נישואין יהלום בעיצוב מותאם אישית ?

פנו עוד היום לישראלי יהלומים ובחרו טבעת נישואין לגבר ולאישה התואמות לסגנונכם האישי באופן מושלם.

טבעות אירוסין לגבר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן